loading...
ناز اسکریپت | مرجع دانلوداسکریپت
admin بازدید : 2901 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (1)

whmcs یک اسکریپت برای مدیریت هاستینگ و دامنه، پشتیبانی و مدیریت کاربران و مرکز آموزش است.

این اسکریپت کامل ترین ورژن whmcs 5.2.7  است که توسط تیم فری اسکریپت نال شده است، لطفا در صورت بروز مشکل اطلاع دهید.

دانلود whmcs نسخه 5.2.7 نال شده

admin بازدید : 31 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

Ajax Chat یک اسکریپت متن باز و رایگان برای ایجاد وب سایت های گفتگوی آنلاین (چت روم) می باشد! این اسکریپت دارای امکانات فراوان از جمله استفاده از ای جکس, دارای کانال های مختلف می باشد .

اسکریپت چت روم Ajax Chat

admin بازدید : 292 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

اسکریپت سیناپس اسکریپتی صد درصد فارسی است که در مرحله ابتدایی خود قرار گرفته است در مراحل بعدی نسخه های کامل تری عرضه خواهد شد.در ادامه مطلب به برخی از ویژگی های این اسکریپت میپردازیم.

دانلود اسکریپت مدیریت مدارس سیناپس ورژن 1.1

admin بازدید : 2690 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

نسخه پایدار ۴٫۱ اسکریپت وبلاگ وطن بلاگ به تازگی توسط وطن بلاگ منتشر شده است. شما با استفاده از این سیستم میتوانید وبلاگ های خود را بر روی هاست شخصی خود ایجاد کنید! همچنین میتوانید یک سرویس وبلاگ دهی ساده و مناسب ایجاد کنید و به ارائه وبلاگ رایگان اقدام کنید.

از نکات قوت این اسکریپت متن باز بودن سیستم می باشد که شما میتوانید تغییرات دلخواه را در سیستم ایجاد کنید یا اسکریپت را گسترش دهید…

 

نسخه پایدار ۴٫۱ اسکریپت وبلاگدهی وطن بلاگ

admin بازدید : 3828 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

نگارش ۱٫۵٫۳ از پلتفورم شِیرترانیکس فارسی که به آن عنوانِ نگارش طلایی داده شده، بر پایه‌ی نگارش ۱٫۵٫۱ از پلتفورم Sharetronix بنا شده و با تغییراتِ گسترده ای همراه بوده که برخی از آنها برای اولین بار توسط تیم Persian Sharetronix انتشار یافته اند. شاید این تفاوتِ نگارش ِ انتشار داده شده در سایت پشتیبانِ فارسی با سایت اصلی بنوعی نامطلوب جلوه نماید، اما نکته ای که باید بدان توجه داشت – جهشی در عملکرد پشتیبانِ فارسی برای انتشار نگارشی با امکاناتِ کامل و در بردارنده‌ی تمامی تغییرات، پلاگین‌های مهم (بدون نیاز به Import فایل در دیتابیس بصورت دستی) و موضوعات و امکاناتِ جدیدی میباشد که بتازگی در انجمن به آنها پرداخته شده است.

نگارش طلایی (۱٫۵٫۳) از اسکریپت شبکه اجتماعی  Sharetronix فارسی

admin بازدید : 2648 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

Easy Blog نام اسکریپتی می باشد که شما را قادر می سازد تا یک سیستم مدیریت وبلاگ ساده و با امکاناتی مناسب ایجاد کنید. این سیستم به صورت تجاری ارائه شده است. از امکانات این سیستم می توان به سیستم مدیریت ساده و کاربر پسند , سیستم مدیریت اخبار, سیستم مدیریت برگه ها,قابلیت ارسال دیدگاه در نوشته ها و همچنین سیستم مدیریت کاربران اشاره کرد.

اسکریپت مدیریت وبلاگ Easy Blog نسخه ۳٫۲

admin بازدید : 36 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

با این اسکریپت شما میتوانید سایتی ایجاد این امکان را فراهم کنید تا کاربران شما روی دایمن شما ایمیل بسازند و ایمیل بفرستند و ایمیل دریافت کنند و ایمیل های خود را ذخیره کنند این اسکریپت برای شما امکاناتی را شبیه سایت هات میل دات کام فراهم میکند

 

اسکریپت Hotmail

admin بازدید : 30 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

این پوسته  با آخرین نسخه موجود WHMCS سازگاری کامل دارد . از ویژگی های این پوسته می توان به مکان پکیج های هاستینگ ، استفاده از ایجکس و رنگ بندی کاربرپسند اشاره کرد.

 

قالب هاستینگ پندار IT برای سیستم WHMCS

admin بازدید : 31 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

اسکریپتی بسیار قوی و رایگان با ویژگی Opensource بودن آن و کدنویسی قوی PHP از بهترین سیستم های فروشگاهی جهان به شمار می آید که در سال ۲۰۱۰ ، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲  و ۲۰۱۳ موفق به دریافت جایزه بهترین فروشگاه ساز در جهان گردید. این سیستم فروشگاهی با قابلیت انعطاف پذیری بالا و استاندارد کدنویسی بسیار قوی و ویژگی های متحیر کننده خود به همراه SEO قوی با کنار زدن تمام رقبای خود بهترین سیستم فروشگاهی است با کنترل پنل مدیریتی خیره کننده ای که هر مدیر فروشگاهی در آرزوی آن بود.

 

فروشگاه ساز پرستاشاپ فارسی 1.5.4.1

admin بازدید : 2749 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

LiteCart یک اسکریپت فروشگاه ساز کاربر پسند ، ساده و کارا می باشد که شما را قادر می سازد تا یک فروشگاه با تمامی امکانات مورد نیاز خود راه اندازی کنید. این فروشگاه ساز دارای قابلیت های متعددی مانند سبد خرید ، درگاه های پرداختی ، سیستم های ارائه آمار و گزارشات پیشرفته ، قابلیت انتخاب واحد پولی توسط کاربر، قابلیت چند زبانه کردن وب سایت ، سیستم جستجوی پیشرفته محصولات ، قابلیت ایجاد صفت برای محصولات ، اسلاید ویژه در صفحه نخست و نمایش محبوب ترین محصولات می باشد. قابلیت های کلی این فروشگاه ساز را نام می بریم

 

اسکریپت فروشگاه ساز LiteCart نسخه 1.0.1.2

admin بازدید : 2760 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

این اسکریپت قادر می باشد وضعیت دامنه های کشوری IR و CO.IR و دامنه های بین المللی COM, NET, INFO, BIZ , ORG را بررسی کند. قابل ذکر است این اسکریپت بدون نیاز به دیتابیس می باشد و نتایج را به صورت ایجکس نمایش می دهد.

 

اسکریپت جستجوی دامنه Whois فارسی

admin بازدید : 32 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

این اسکریپت از محبوبترین اسکریپت ها برای راه اندازی مرکز آپلود فایل همانند رپیدشر می باشد. با این اسکریپت دیگه هیچ محدودیتی برای آپلود کاربران شما وجود نداره و فقط کافیه آدرس فایل رو بدن و منتظر آپلود باشن. از نکات خیلی جالب این اسکریپت سرعت بالای آپلود اونه که کار خیلی ها رو آسون میکنه و خیلی قابلیت های دیگه که در زیر به آن ها اشاره میکنم.

 

اسکریپت آپلود سنتر File Hosting Script v3.11 فارسی

admin بازدید : 3395 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

با استفاده از این اسکریپت میتوانید یک سایت اشتراک گذاری و آپلود فایل مانند rapidshare.com راه اندازی کنید، این اسکریپت کاملا سورس باز بوده و میتوانید آن را به دلخواه خود تغییر دهید.

دانلود اسکریپت اشتراک گذاری مانند رپیدشیر با نام  File Hosting


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 256
  • بازدید سال : 7,112
  • بازدید کلی : 42,848